¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

Stop

سلام 

وبلاگ واسه یه مدتی تعطیله. 

باید فکر کنم. حســــــــــابی. 

اوضاع بد نیست. ولی باید راهی که تا حالا اومدم رو یه بار مرور کنم همین. 

ممنون از دوستانی که مشتری دائم این خلوتکده بودن.نمی دونم این وبلاگ 

خواننده های سایلنت هم داره یانه. اما اگه کسانی هستن که دوست سایلنت منن 

، با افتخار می گم قدمشون روی چشمم و نگاه همه شونو برای اینکه گاه و 

بیگاه خط خطیهای منو می خوندند ، دوس دارم و به قلبم می سپرم

امیدوارم زود زود دوباره برگردم.

رویای شیرین

چه شیرین است! 

          آشفته ی خیالت می شوم 

                          پریشان می شوم،دلتنگ هم 

حرف به حرف 

            واژه های کتابم را راه می روی 

                         در عمق آینه ها می دوی 

                                   و روی پنجره، کنار شمعدانی 

                                                                             می مانی...
 

 تردید تو  

         تا کجای بهانه ها خط می زند؟ 

                                            حالا نوبت توست!
 

اما.. بگذار برسم، آنگاه بچین 

              بهار است هنوز 

                       و من برایت تابستان خواهم ماند 

.........

هنگام غروب که خورشید آسمانش را به آتش می کشد،

آنگاه که ماه شکوه ماهتابش را در شب چشمانم ورانداز می کند،

وقتی که در آینه مژه ای زیر چشم چپم.. نه، راستم، تاب میخورد،

.

.

چیزی در دلم فرو می ریزد..

انگار، جایی دیگر، زیر آسمانی به همین رنگ، حادثه ای همزمان شده است.

قلبی به همین شکل تپیده؛ دل کسی فرو ریخته است..

دو چشم در قلعه ماه به هم گره خورده اند..

دو قلب در غروبی نازنین گرفته اند؛ برای هم..

و پلکی که نوید خبری را می دهد: ...........!

به شعور آسمان و زمین ایمان می آورم و می دانم که آنچه در ما، من و 

تو، جریان دارد.. مقدس است.