¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

 

معبودا؛

شیشه ی غم گرفته ی دلم را

انگشت مهربان تو خط می زند

 

گاهی یه حرف دل؛ از سر دل دردی! دست رو گلو می بره

اونقد فشار میده که صدا خس خس می گیره

            بغض می کنه ...

                        سر ریز می شه.

گاهی دلخوشی؛ و فقط دلخوشی، آرزو می شه

            آرزویی تو ثریا.

می گن "نا امیدی سایه ی شیطونه"

خدایا ... خدا از بزرگی کمت نکنه!

همیشه گفتیم راضیم به رضای تو...

اینبار تو راضی باش به رضای ما.

 

 

 

پ ن : التماس دعا.

نظرات 4 + ارسال نظر
م.ک سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:12



دردها از آن بالا کوچک به نظر میرسند
بیا مسائل را رو در رو حل کنیم
خدا ؛ !

tanha41 جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:33

انگشت مهربان خدا روی سر ماست چقدر قشنگ گفتی که همیشه ما را ضی هستیم به رضای تو این بار تو راضی باش به رضای ما

این روزها سرت شلوغه می دونم امیدوارم اون چی رو که می خوای خدا بهت بده من برات دعا می کنم اگه قبول بشه نترس مهربان خدا خیلی بزرگتر از تصورات ماست نترس تا حالا تو زندگیم لحظه هایی بوده که خدا رو با تمام وجود درک کردم می فهمم چه حسی داری نمی دونی ونمی تونی ببینی که با چه حسی دارم این کلمات رو بغل هم می چینم شاید باور نکنی اما در اون لحظه های خوب که خیلی خدا رو بهتر می دیدم برات دعا کردم




ماه بالای سر ابادی است غوکها می خوانند

خدا همیشه هست نترس

مرسی عزیز
التماس دعا

مردمک سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:20




به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم
بهار توبه شکن می رسد چه چاره کنم
..
مرا که نیست ره و رسم لقمه پرهیزی
چرا ملامت رند شرابخواره کنم
..
ز باده خوردن پنهان ملول شد حافظ
به بانگ بربط و نی رازش آشکاره کنم


امیدوارم حکمت خدا با خواسته هاتون یکی باشه ..

* بهار مبارک *

تنها۴۱ سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:29

عیدت مبارک به امید رسیدن به ارزوها در این سال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد