¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

مشق کنیم ....

  

 

 

 

 راستی آیا

کودکان کربلا ، تکلیفشان تنها

دائما تکرار مشقِ آب! آب!

مشق بابا آب بود؟

                                      قیصر امین پور

-----------------------------  

 

  

  

 امیدوارم کتاب زیر رو دانلود کنید و تو این روزها بخونید. 

 

التماس دعا. 

 

  

"پیام آور عاشورا"

 دکتر سید عطاءالله مهاجرانی 

 

برای دانلود روی لینک بالا راست کلیک کرده گزینه ی  save Target As را انتخاب کنید.

یلدا به قشنگی ...

  

 

 

"آخرین روز پاییزی 8۸ در حالی سپری میشود که پنجره ها"... روشن تر از همیشه 

می تابند برثانیه های جوانی و من چو آفتابگردانی به دست بوسی آفتاب می روم. 

مهربانی پنجره ها، "مثل سال گذشته و مثل سال های گذشته تر" نیست. امشب، 

روبروی پنجره، دستهایم را به وسعت .. عشق می گشایم و آسمان روشن خوشبختی را 

در آغوش می گیرم.

" طولانی ترین شب سال انتظارم را میکشد، غافل از اینکه" دیگر، شبهای من برای 

جشن، بهانه ای محکمتر از درازای یک شب، دارد. من همه شب جشن می گیرم 

مهربانی پنجره و آفتاب را به دور از سردی پشت پنجره..  و با تمام وجود، و به قوت 

ذره ذره ی جانم، زندگی را با تمام زیباییهایش زندگی می کنم..  

 

-----------------------

"یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم بودن . و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک . 

زندگیمان پر از بهانه های کوچک باد ." 

 یلدا، شب امید، شب سپید .. مبارک 

 

 

ادامه مطلب: فال حافظ شب یلدای امسال!

ادامه مطلب ...