¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

....



تو هستی اینجا.. با من.. در حوالی روزهای زندگیم.

           .. و با تو روزهای من روزند و رنگین.

                  .. و با تو 3 مردادم گرمتر است.

                         .. و من از ته دل میخندم :).



من از زمین می رسم و تو از آسمان سر می رسی و آسمانی بودن را زمزمه    می کنی.. تو ساکن آبی ترین تکه ی آسمانی.. سپیدترین ابر خدا.


آرزوی همیشگی من است که اگر روزی ساکن آسمانت شدم.. همسایه ی دیوار به دیوار دلت؛.. چون تو جاودانه باشم... آخر سبزتر از تو گیاهی در این آسمان نیست!...

شانه به شانه ات پیچ می خورم و می رسم به آفتاب..


نظرات 6 + ارسال نظر
تنها۴۱ یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15

رسیدن به خیر کاکا

آسمانت همیشه ابی

منتظریم همیشه سبز ببینیمتان

اووووووووووه...تو الان تو کرمانشاه ی و من دارم اینجا می نویسم... خدا پشت و پناهت

pareparvaz دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:41

سلااام....بالاخره بعد از مدتی طولانی یه پست گذاشتین ....مثل همیشه زیبا و سرشار از احساس بود....فقط چرا زمینه ی وبلاگتون اینقدر تیرست؟؟!!آدم دلش می گیره...

موفق باشید....

صنم شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:45

آقا معرکه است
مثل همیشه بازم ما خواب موندیم
اما خوب کردین اینجارو به روز و به عکس و به قالبای خوشگل خوشگل اراسته کردین
همکلاسی تولدتونم مبارک.
ما زیاد اهل گلایه ملایه!!!!نیستیما
اما چرا اس تبریک تولدتونو لااقل ج نمیدین؟
باشه میزاریم به حساب اینکه مخابرات دست سپاهه و اونا!ننذاشتن اس شما به ما برسه
هزار ساله شوید همکلاسی...در سایه مردمک چشم هایتان:)

والا اس نرسید دستم...فک کنم درست میگینا

:) ایشا ا...

همای سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

نیاز به مستی نیست ، یک استکان چای هم باشد دیوانه ام میکند

وقتی میزبان تو باشی

به به جناب سرهنگ :)
موفق باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:21 http://radical84.blogfa.con

افرین.عالی نوشته شده!

ممنون.... انگار نوشتن داره از زندگیم حذف میشه!... ولی نمیذارم :)... دلم اینترنت پرسرعت میخواد

رادیکال جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:00 http://radical84.blogfa.com

و من دیگر همراه خودم نبودم ...


به روزم .ع.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد