¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

نرمه ی باران

حوالی شب.. "چند قدم مانده به صبح".... زیر نرمه ی بهشتی ی اردیبهشت... قدمهای 

ذهنم را به سنگفرش خیابان های دور و دراز میسپارم تا برسم پیش تو.... تا دل ِ تنگم 

را، مرهمی داده باشم مثلا!.... درد شیرین! دلم را "اینجا" برایت می سرایم... 

می خواهم  بگویم .... که لحظه های پرشمار حضورت، حقیقتی نادر است و رویای هر 

لحظه.... که کفشهامان پشت به هم، فاصله را تق تق فریاد می زنند به جبر! ، پس از 

آنی کوتاه..... که قد "دوستت دارم" سر به سقف این روزها می ساید و جای نمی گیرد... 

که در این پوستین تنگ نمی گنجد...  

برایت از بهاری روایت می کنم که قطره قطره اش یاد توست!.... که پیوسته شیشه ی 

ذهنم را می کوبی و وا می داریم، پنجره بگشایم و نم شم از لطافت عشق... که مرا لحظه 

ای به حال خود نمی گذاری .... که اینچنین "دچار" ی! را پیش تر از خدایمان آرزومند 

بودم... مهربانی خدا تا این حد؟!!! 

تمام این ثانیه های کشدار را می شمارم تا عقربه ها روی هم چفت! شوند و خوشبختی 

به صدا در آید....

نظرات 6 + ارسال نظر
صنم دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:13

زیبا بود:)
نرمه ی بهشتی اردیبهشت و هوای قشنگ بهاری...بوی بهارنارنج های پیچیده در کوچه های دوست داشتن این روزهارا به یاد ماندنی تر می کند!


امید که لحظه های دوست داشتنتان سربه سقف هفت آسمان بساید و هر روز را بهاری روایت کنی برای محبوبتان!


همیشه "دچار"باشید:)

مرسی :)
بارونای ممتد اردیبهشت بی نظیره.... اند! (end) زیبایی.... زیر باران باید ....

به روی چشم ؛)

رادیکال دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:43 http://radical84.blogfa.com

غم شیرینی است ...


شایدچون یاد گرفتم که سکوت بهترین راهه ...

.....
و شادی بی پایان!

!!!!!!!!؟
آهان.. حالا فهمیدم... :))))

خرسندم از حضورتون :)

کورش یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 http://faalon.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...الااااااااااااااااااااااااااااااان
خونه اییییییییییییییییییییییییییییم..حال شمااااااااااااااااااااااااااااا

به به به به

pareparvaz یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:59

سلام...

مطلبتون مثل همیشه عالی...

برام خیلی جالب بود...اردیبهشت ،ماه تولدمه و من خیلی خیلی دوسش دارم و زمان گذاشتن مطلبتون هم شب تولدم بود و وقتی اومدم خوندم خیلی کیف کردم؛مخصوصن از شروع مطلبتون...

موفق باشید...

***********************************
ای عشق ؛بی تو هوای خانۀ ما سرد می شود

برگ درخت باور ما زرد می شود

شب بی روی تو صبح نمی بیند ای دریغ

خورشید بی تو منجمد و سرد می شود

زیباترین بهانه در اینجا حضور توست

ورنه زمین هوایی و ولگرد می شود

در غیبت بهار درخت از چه بشکفد؟

باران که نیست باغچه دلسرد می شود

امکان هر ترانه تویی ای ملایمت

ورنه ترانه زمزمۀ درد می شود

تولدتون هزار بار مبارک
خوشحالم که کیف کردین :))
.....
.....
ممنون...

همای دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:00

آنکه بی‌باده کند جان مرا مست کجاست؟
وانکه بیرون کند از جان و دلم دست کجاست؟

وانکه سوگنــد خـورم جز به سـر او نخــورم
وانکه سوگند من و توبه‌ام شکست کجاست؟

دمت داغ
بسی حال کردیم
:)

۰۰:۰۰ سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:19

از دوستانی که نظر دادن و با تاخیر تایید شد حسابی! عذر میخوام
دیگه تکرار نمیشه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد