¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

رویای شیرین

چه شیرین است! 

          آشفته ی خیالت می شوم 

                          پریشان می شوم،دلتنگ هم 

حرف به حرف 

            واژه های کتابم را راه می روی 

                         در عمق آینه ها می دوی 

                                   و روی پنجره، کنار شمعدانی 

                                                                             می مانی...
 

 تردید تو  

         تا کجای بهانه ها خط می زند؟ 

                                            حالا نوبت توست!
 

اما.. بگذار برسم، آنگاه بچین 

              بهار است هنوز 

                       و من برایت تابستان خواهم ماند 

نظرات 6 + ارسال نظر
پیکتونیا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:53

من به تو گفتم
که تو با من باشی

تو به من گفتی
هرگز هرگز هرگز

پاسخی سخت و درشت

و مرا غصه ی این هرگز کشت.

دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم

سورنا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:14

سلام
بابا چرا تابستان
آخه من از گرما بدم میاد بیا و مردونگی کن و بهار بمان
هیی هیی هیی
مبارکه پست جدید

تابستان
چون که
فصل شادی
فصل گرما
بچه ها ...
بهارم خوبه ولی تابستون شدن بهتره
داغتره. گرمتره. تبش بالاتره!!

ن.ک یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:30 http://http://yekjomleyekzendegi.blogfa.com/

هنوز تابستان است...آری... اما چشم که بگشایی پاییز فرا می رسد
بسیار زیبا بود
من هم بروز شدم... خوشحال می شم سری بزنید

هنوز تابستان است... پاییزی در راه نیست
تابستانی جاودانه
حتما در اولین فرصت

[ بدون نام ] دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32


سنگ نه
نهالی کوچک
در متن امروز
فردا
درختی افشان
در تمام دنیا

قطره بارانم
من یکی هستم
ولی یکی از هزارانم
در پئ پیو ستن به جمع یارانم
قطره بارانم,
قطره بارانم
فکر همراهی با سیل خروشانم
فکر تشنگی گلها در گلستانم
قطره بارانم

سورنا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33

سلام
چرا من اومدم جا زدی؟
باشه منو تنها بذار این به حساب همون کارای قبلی میمونه!

نیپون کوکو چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:26

سلام
دیدم پست جدید بالایی رو
اما خوب من خیلی وقت بود نمی اومدم
پس اومدم بگم شعر خوبی بود گرچه خیلی بعد ها می خواین بخونینش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد