¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

به بهانه فیلم چهل سالگی

"بگو بگو که کجایی

نشسته ام سر راهت خدا خدا که بیایی

....

تو صحن و ساحت چشمت، هزار ابر بهاری

و من دعای کویرم... خدا خدا که بباری"

 

اینجاش هم  جالب بود  ... ببینید

 

................ 

۳ مرداد ۱۴۰۷ چهل سالم میشه :))) ... دقیقا دوشنبه... روز تولدم هم دوشنبه بود!

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:47 http://faalon.blogfa.com

سلام..تو این بلگفا بخش نظر دهیش..نمیشه پاسخ نظر و داد لااقل من که نتونستم..برای همین جوابشون و تو وبلاگهای خودشون میدم.
شعر زیبایی که گزاشته بودی و خوندم ولی نتونستم جوابی بدم برای همین همینجا خدمت رسیدم تا عرض کنم که شعرتون و دادم به رفقا تا برام با خط خوش بنویسن و بزنیمش سینه دیوار..در مورد اون مطلبم ممنون..چشم حتما ادامه رو تمام میکنم و خبرشو بهتون میدم..انشا... که مورد قبول واقع بشه

اهان!... قصد جسارت نداشتماااا.... در هر حال شرمنده
جدا؟!! :).... شعر قشنگیه
پس منتظرمااااا

محمد مسعودنیا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:14 http://www.cafekaroon.blogfa.com

سلام.تولد چهل سالگیت در سال 1407 پیشاپیش مبارک.منم دیروز تولدم بود.ولی نه چهل سالگی. میگم اطلاع داری این شعر مال کیه؟ مال همین فیلمه یا شاعر خاصی داره؟

:) پیشاپیش مرسی
تولد شماهم پسا پس! مبارک
نه نمی دونم.... تو این فیلم خوند خوشم اومد..سرچی هم زدیم تو دنیای مجازی چیزی یافت نکردیم

ژه یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:01

سلام.من الان داشتم این فیلم رو میدیدم.سی دی یکش تمام شد دنیا رو گشتم دنبال سی دی دومش اما پیداش نکردم.حالام فکرم درگیرشه اساسی.
اومدم تو نت که شاعر این دو بیته رو پیداش کنم که وبلاگ شما رو دیدم.وبلاگ قشنگی داری.بهت تبریک میگم.
من دیشب اولین مطلبم رو تو وبلاگ جدیدم گذاشتم.
بازم بهت سر میزنم.
موفق باشی.

سلام
ممنون.... خوشحالم از حضورتون
آدرس میدادین مهمونتون میشدیم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد