¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

"که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی"

 

مادرم؛

            مهربانم؛

                        آرامشِ زندگیم؛

                                    دامنت، سبزترین دشت خداست،

                                                روییدم در این همه مهر...

مادرم؛

            محبتت چشمه ی خروشانی ست که

                        آب حیاتم می دهد،... قد می کشم زیر سایه ی گرم! تو...

                                    دردم را همه وقت، همه جا، درمانی

                                                راوی لالایی شبانه،  

 

 دوستت دارم.

خدایا

            مگذار لحظه ای

                        اندوه و نا خوشی

                                    دل پاک مادرم را

                                                رنجور سازد...      

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:01 http://www.akslar.com

سلام به به چه وبلاگ زیبایی من واقعا کیف کردم مخصوصا از این پستش دمت گرم موفق باشی.منتظرم به منم سر بزنی

صنم شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:51


روز مادر رو به همه ی مادرا تبریک می گم!!!(با تاخیر:(



رسیدن به درکی که تنها ... بودنم ...
برای خ د ا معنا دارد ...
و این چنین است که خواهان هیچ بودنم تا همگی " او " باشد !
چقدر دورم ...
چقدر دلتنگ ...

منم تایید می کنم باتاخیر
...............
رسیدن به درکی که تنها ....
بنده ی خدا باشی و بس
برای خدا باشی و بس...
آنهم در این دنیا....
یعنی تمام انسانیت.... همان که خدا ازخود درونمان دمید
چه سعادت شگرفیست
خوشبختیه عظیم یست
ما دوریم....اما او با تمام سخاوت نزدیک است
حس می کنم... حس می کنیم حضورش را....
...........
چقدردلتنگم

مردمک پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:54


خدای همیشه خوب ، کمک کن زشتی ها در نظرمان زیبا جلوه نکنند .
آنچه برایمان خوب است عطایمان کن ، حتی اگر خلافش را خواسته باشیم!
همراهمان باش تا به نعمت ها و زیبایی هایی که سر راهمان قرار میدهی پشت پا نزنیم .
نخواه زمانی برسد که حسرت این روزهایمان را بخوریم .
- - -
شب آرزویتان شکوفه باران

خدای همیشه خوب
می خواهم آنچه را که تو می خواهی بی قید و شک....
می پذیرم تمام شادیها وغم هایش را....
(درگوشی!!!!: خدا جون سهم شادیها اونقدر زیاد باشه که با تکیه به اونا بتونم سختیها و غم ها رو هم تحمل کنم)


" خدایا دور کن از من آنچه که؛ مرا از تو دور می کند"

صنم پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:29



آرزو دارم همه به آرزوهایشان برسند!
شبتان پر از ستاره های چشمک زن ِ آرزو!

" آرزوی من اینست
آرزوی من اینست"

که من
تو
او
ما
شما
آنها
!!!!!!!!
جزء این "همه" باشیم
به امید اینکه همه ی آرزوهای ریز و درشتمون حقیقی بشن
و آسمون روشن بشه با فراوونی این ستاره های قشنگ
منم دعا می کنم این آرزوتون و همه ی آرزوهاتون برآورده بشن!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد