¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

با دستخطی کج و کوله؛ خط خطی می کنم کنج خلوت جوانیم را

نخستین گام

الهی آغاز می کنم با نام تو ای بخشنده ترین و مهربانترین. 

--------------------------------------------------------------------------------------

معبودا؛

در تمام روزهای سختم که کسی ندانست و نخواستم بداند، تو کنارم

بودی. با صدایت، تمام قد در کنارم ایستادی و در خسته ترین روزهایم

نازم را کشیدی. تنم را که خسته بود بر حضور پر عظمتت تکیه دادی.

آرام شدم.دانستم خدایم، آنقدر بزرگ است که برایش تمام دردها را

بمیرم. دانستم چقدر دوستم داری. و دانستم تنها می توان به تو دل

سپرد و ایمان داشت.دانستم زیر پایم محکم است وقتی نگاهم رو به

آسمان باشد! و دانستم نگاهت را چه با لبخند و چه با اخم، دوست تر

از هر چیز می دارم.

الهی با من باش تا اوج بگیرم. آرزوهای بیشمارم را بگیر و لیاقت داشتن

زیباییها را بر من نازل کن. 

----------------------------------------------------------------------

سلام.قدم هایتان گلباران. کنج خلوتم با حضورتان پر نور است،  

روزگارتان پر نور باد.

نظرات 8 + ارسال نظر
man - پسته سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:37

سلام ... خوبم
ببخشید یه سوال ؟؟!!
چندم شدم؟؟؟!!!
ایشالا که اول شده باشم ... الهی امین !!!

واسه ی متن های عالیت جای خوبی رو باز کردی ... ایشالا که موفق باشی ... (چه قدر کلیشه ای !!!)

متنت هم مثل همیشه عالی و بدون نقصه ...

سلام.به قول خودتون که استاد این کارید .welcome
اول اول
شما و کلیشه؟؟؟!!!! وآآآآآآآآآآآآآ این چه حرفیه.
نظر لطفتونه. بدون نقص هرگز، سعی می کنم روز به روز کم نقص تر بشه.

gogoji سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:40

salam mobarake aziz

سلام. خوش آمدی. گوگوجی یاد آور روزهای گرمی بود یادش بخیر.
............................
مهر به ژرفای خود پی نمی برد تا آنگاه که زمان فراق فرا می رسد.جبران خلیل جبران

tanha41 سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:53

ظهورت در عزصه زندگی و معبودیت همیشه پایدار

پایداری در این شرایط دلایل زیبایی می خواهد همچون تو. دوست خوبم بمانی تا ابد.

مردمک سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 http://mardomak.blogsky.com


سلام
آغاز زیبایی داشتید با معبود پرمهرتان...
-----
این کنج گزیدن ها همواره برای رهایی بوده است از غل های
سیاهگون زمان..
-----
گوشه ی دنجی خلوت زده اید... رها باشید و پایدار...

معبود پر مهرمان تنها دلیل این زیباییست حیف که ناتوانم زیباییش را به تصویر بکشم آن طور که باید و شاید.
درس پس می دهم در حضورتان، بی تعارف. منتظر نقدهای ادبیتان هستم تا بیاموزم پایداری در این عرصه را.
خوش آمدید.

sooren@ سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:37

bah bah mobarake!
enshaallah ke dafeye bad to site ekhtesasit nazar bedam!@

به به ترم از دیدارت
همین حدش هم زیادی نکند برایم کافیست.
اون یکی خرج ور می داره. مفت باشه ....

نیپون کو کو چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:09

سلام.مبارکه...
چه خوب که تصمیم به نوشتن دارید.
نگذارید واژه ها در ذهنتان تلمبار شود چه را که نوشتن را دوست دارید و فن آن را هم خوووووووووووووب می دانید.

.
.
.
بنویس که(در ساعت های شلوغ و گذراویخ زده ی این روز مرگی ،مانده اید در پشت چراغ قرمز نگاه های کسی...)
موفق باشید.

سلام. خوش آمدید.
بسیارند واژه ها که ذهنم را مورد هجوم قرار داده اند و امیدوارم با نوشتن که فنش را درست حسابی بلد نیستم! جلوی این تلمبار را بگیرم.
.
..
... و چراغ قرمز می تواند بسیار دوست داشتنی باشد چرا که می تواند بسیاری از اتفاقات جاده که امکان دارد برایمان رخ دهد را تغییر دهد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:10

فکر میکنم صفحه یه ایرادی داره، تا نصفه باز میشه،نمیشه همه رو خوند.نظراتشم که نیست !!!

ایراد از قالب بود فکر کنم حل شد.

مردمک چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:02


تلخنده یکساله شد!

باز هم "سلام"
باز هم "رها باشید و پایدار"

این یکی حرف نداره
سال پیش حتی .....!
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد